تنها یک حرف..
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:, :: 11:16 ::  نويسنده : reza

  

تنها یک حرف مرا آزار میدهد ، حتی یک کلمه هم نمیشود

 


تنها یک حرف مرا هر روز غمگین تر میکند …

 


همان یک “ن” که در ابتدای “بودنت” نشسته است !



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

mohadeseh
ساعت11:29---10 اسفند 1393
برای چشمانم نماز باران بخوان؛بغض کرده،ابریست اما نمیبارد...

نازنین
ساعت20:54---9 اسفند 1393
خدایا کودکیم را گرفتی ....به من جوانی دادی...
جوانی ام را گرفتی...به من عشق دادی..
عشقم را گفتی ...به من غم دادی..
خوشی هایم را گرفتی...به من تنهایی دادی..
ارزوهایم را گرفتی... به من حسرت دادی
خدایااا برگرد ...من هنوز نفس میکشم ...یادت رفت
نفسم را بگیری....!


فاطمه
ساعت13:03---9 اسفند 1393
بسیار بسیار عالی بود .همه چیزت .. خسته نباشی و موفق باشی

♥̲ɛ̲ʟ̲ɨ̲ֆ̲ǟ̲ʀ♥
ساعت15:48---7 اسفند 1393
اگــــَر میدآنی دَر دُنیـآ کــَسی هست که بـآ دیدَنــَش…

رَنگ رُخســآرَت تغیـــیر میکنــَد،


و صــِدای قــَلبـَت اَبرویــَت رابه تــآراج میبــَرد،


مــهـم نیــست که او مـآل تــو بــآشــَد…


مــهــِم این است که فـــَقــَط بــــآشـَد،


زِندگی کــُند،


لــِذَت ببرَد…


و نــَفــَس بـــکشـد


bahar
ساعت15:02---6 اسفند 1393
مـے گوينـב :
باران ڪـﮧ مـے زنـב بوے خاڪ بلنـב مـے شوב...
اما اينجا...
باراטּ ڪـﮧ مـے زنـב
بوے خاطره بلنـב مـے شوב...


سهیلا
ساعت17:55---5 اسفند 1393
انسان خوشبخت كسی نیست كه بهترین شرایط زندگی را داراست …
بلكه كسی است كه زیباترین دید را به زندگی دارد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان